2013. október 21., hétfő

Boldogság

Nagyon örülök, hogy ennyien játszotok! Már most úgy érzem, hogy elértem a játékkal, amit szerettem volna, hiszen nagyon sok kedves, közvetlen és kreatív embert ismertem meg. Nem tudtam még minden blogot végiglapozni és mindenkit felvenni a saját bloglistámra, mert a három kis manóm, nem mindig hagy rá időt, de majd szépen lassan. :)

Viszont, mert ilyen nagy örömöt okoztatok és közelednek az ünnepek is, hozzáraktam még két karácsonyi anyagot a nyereményhez!

Íme:


 Tehát a nyeremény:

8 megjegyzés:

  1. Tetszenek a karácsonyi anyagok, lenne is ötletem rá...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, úgy szeretném megnyerni :)))
    Közben én is meghirdettem a játékomat. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a karácsonyi anyagok!

    VálaszTörlés
  4. Valamelyikből biztos,hogy készítenék megint adományt. :) Egy jó kis táskát például. :) Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy mindenkinek tetszik. Én is nagyon szeretem őket!

    VálaszTörlés